Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 december 2010

Subsidieaanvraag moet formeel

LISSE – ‘Mijn subsidieaanvraag voor de bouw van een reuzenmozaïek is niet binnen gekomen, begrijp ik.’ Deze conclusie trok citymanager Harry Duivenvoorden tijdens de vergadering van de commissie Culturele Zaken op maandag 6 december. Hij trok een vergelijking met het verleden: ‘Vijf jaar geleden zat ik een half uur bij de wethouder en had ik mijn centjes binnen. Dat is blijkbaar niet meer zo.’

Wethouder Adri de Roon (D66) reageerde: ‘Een subsidieaanvraag kan formeel worden ingediend en vervolgens wordt die behandeld.’ De citymanager tipte, terwijl hij ter plekke de subsidieaanvraag indiende: ‘Ik verwacht niet dat ik het totale bedrag van de begroting krijg, maar van het potje voor het toerisme verwacht ik wel wat.'