Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

06 juli 2011

‘Enige juiste beslissing’

LISSE – Cees Horsman, die jaren gestreden heeft tegen de komst van een bedrijventerrein op Dever-Zuid, lijkt met het collegebesluit aan het langste eind getrokken te hebben. Waar velen allang het gevecht tegen een halsstarrige gemeente opgegeven zouden hebben, bleef Horsman door gaan. Met een nieuw college waaide er ook een frisse wind door het Dever-Zuid plan.

Gevraagd naar zijn reactie op het nieuws dat het huidige college inzet op woningbouw bij Dever-Zuid, laat Horsman weten: ‘Op dit moment overheerst alleen maar de blijdschap voor deze zeer wijze beslissing. Ik heb helaas erg moeten drammen, en als ik daarmee hen gekwetst heb, mijn oprechte excuses. Gelukkig heeft het wel succes gehad en heeft het er toch toe geleid, dat nu deze enige juiste beslissing is genomen.’