Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

10 mei 2012

Tractor

Wie:                             Marian van der Slot
Leeftijd:                      58
Woont in:                    Voorhout
Wat gekocht:              Driewieler, loopwagen, speelgoedtractor
Prijs:                            Bij elkaar 21 euro
Waarom gekocht:       De grootmoeder loopt genietend met haar kleindochter over de
                                    kinderrommelmarkt. Het meisje ligt in de wandelwagen, het
                                    loopwagentje draagt Van der Slot op haar rug en de driewieler
                                    duwt ze handmatig voort. ‘Het loopwagentje en driewielertje
                                    heb ik voor mijn kleinzoon en kleindochter gekocht. Het
                                    tractortje neem ik speciaal voor mijn man mee naar huis.’