HILLEGOM – Wat zijn de laatste trends in de horecawereld en hoe speel ik hier het beste op in? Op deze vragen hoopten de ondernemers die beschikken over de 25 beste zakelijke terrassen van de Bollenstreek een antwoord te krijgen. Zij bezochten de lunch die dinsdag 4 september door Rabobank Bollenstreek Hillegom en Bollenstreek into Business georganiseerd was. Speciale gast was de Britse Catherine Bedford van Stylus.com.
Bedford is een ‘creative intelligence speaker’ en gespecialiseerd in het signaleren van de nieuwste ideeën en hypes. Ze beheert een trenddatabase die alles bijhoudt wat ‘hot and happening’ is. ‘Mensen willen vers voedsel, wat lokaal is gevangen. De plastic koffiekopjes zijn passé; mensen willen genieten van hun bakkie leut. De Peruviaanse keuken gaat het helemaal maken in Europa en in Japan is ijs met kreeft en ijs met paardenvlees heel populair.’ Verder krijgen we hamburgers waar we zelf de gerechten aan toevoegen en komen er cafés waar de gasten zich bezighouden met online gokken en spelletjes spelen.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home