Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

30 januari 2016

'Ik maak mij zorgen'

VOORHOUT – Het nieuws dat een trainer/coach stiekem filmopnames heeft gemaakt van jeugdleden van de Mixed Hockeyclub Voorhout is bij de club ingeslagen als een bom. Voorzitter Ewout Braggaar heeft de leden op het hart gedrukt om niet met de pers te praten. En daar wordt gehoor aan gegeven.

'Als ouder van een hockeyende zoon maak ik mij zorgen', zo laat een moeder toch weten. Met de afkorting 'Stefan V.' is het voor veel leden al direct duidelijk, wie hier mee bedoelt wordt. En de onrustige gevoelens kruipen omhoog bij de ouders van de kinderen die hockeytraining van hem hebben gekregen. 'Dit is geen prettig bericht', concludeert een andere moeder.