Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

22 september 2016

18-jarige raadslid voor VVD

Nieuwkoop > Met de aanstelling van Paul Platen als wethouder, kwam donderdag 15 september zijn positie vrij als gemeenteraadslid. Deze plek werd direct gevuld door de pas 18-jarige Tom de Kleer. Zelf is hij blij met deze ontwikkeling: 'Het vizier was al gericht op 2018, maar door recente politieke ontwikkelingen mag ik nu al toetreden tot de gemeenteraad. Ik dank ieder die tijdens de verkiezingen van 2014, en in de 2,5 jaar daarna, vertrouwen in mij heeft gesteld, en ga mijn uiterste best doen dat waar te maken!'