OEGSTGEEST
> De griffie van de gemeente gaat steeds meer via de sociale media
communiceren met de inwoners. Ook de contacten met de pers moeten op
deze manier gaan, zo is de gedachtegang, die in het
'Communicatiebeleidsplan' te lezen valt. Gehoopt wordt, dat met het
gebruik van de sociale media 'nieuwe doelgroepen' bereikt kunnen
worden. De ambities zijn hoog: ,,Door
oprecht te luisteren, goede service en transparantie te bieden creëer
je een grotere betrokkenheid en vertrouwen bij je doelgroep. Zij
waarderen jou en zullen jou bij anderen aanbevelen.''
Ook
op andere gebieden wil de gemeente meer aan de weg timmeren, waar het
gaat om betere communicatie met de inwoners. Zo moeten
gemeenteraadsleden vaker een 'wijkwandeling' organiseren. Zo kom je
namelijk in contact met de mensen, is de gedachtegang. Nieuwe
inwoners blijven hun 'goody bag' ontvangen. Maar daar komt geen
VVV-bon in, zo verzekerde raadsgriffier Fred Kromhout de
gemeenteraadsleden vorige week. ,,In deze goody bag zitten onder meer
koekjes, Oegstgeester dakpannen en boekjes over
wandelingen. Maar geen VVV-bon ter waarde van een bepaald bedrag.''
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home