Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

12 mei 2020

Ada Noort gestopt als raadslid


Hillegom – CDA-raadslid Ada Noort stopt met haar werk. Dat heeft ze laten weten in een brief aan het college van burgemeester en wethouders. ,,Zowel mijn bedrijf als de gemeenteraad liggen mij nauw aan het hart’’, zo schrijft Noort. ,,De laatste tijd heb ik gemerkt dat ik beide niet de volle aandacht en focus kan geven die zij verdienen. Om die reden heb ik ervoor gekozen om mijn aandacht voornamelijk te richten op mijn bedrijf.

Het spijt mij u te moeten meedelen dat ik mijn taken in de gemeenteraad neerleg.’’