Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 maart 2008

Tennispark Jonkers officieel heropend

NOORDWIJKERHOUT – Meer dan 200 mensen waren getuige van de officiele heropening van Tennispark Jonkers. Met de onthulling van het nieuwe bord met de bekende naam is ook een nieuwe periode ingeluid. Voor eigenaar Jaap Plugge was het een hoogtepunt: “Ik ga bewijzen dat prestatief tennis en recreatief tennis uitstekend samengaan binnen dezelfde vereniging. Ook waardeerde ik alle leuke reacties van de verschillende tennisverenigingen in de regio, die ik ontving.”

In zijn toespraak dankte Plugge alle vrijwilligers die de voorgaande maanden hun handen flink uit de mouwen hebben gestoken om Tennispark Jonkers een nieuw elan te geven. Het resultaat is een prachtig clubhuis met loungeplekken, een echte tribune langs de banen en een terras waar mensen overdag en ’s avonds kunnen genieten. Van het tennis of van elkaar. De aanwezigen waren duidelijk onder de indruk: “Het is een totale metamorfose!”, aldus een van hen.

Plugge: “Ik was ook erg blij dat mevrouw Jonkers en haar twee zonen aanwezig waren. Mevrouw Jonkers heeft het nieuwe bord onthuld en ik wil met de vernieuwde club het levenswerk van haar man voortzetten. Er staan overigens al tal van activiteiten op het programma: in het weekend van 6 april beginnen de competities en in de tweede week van juni worden de clubkampioenschappen gehouden. In de week van 18 augustus zijn hier de open kampioenschappen en direct daarna vindt hier het Nationale Ranglijsttoernooi plaats.”