Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

07 mei 2010

Profiel

Naam: Jan van Vliet
Geboorteplaats: Het ziekenhuis in Leiden, mijn ouders woonden in Voorhout
Geboortedatum: 11 maart 1946
Woonplaats: Lisse
Relatie: Veertig jaar getrouwd, twee dochters, twee kleindochters
Beroep: Duin- en Bollenstreek ambassadeur
Houdt van: Familie, reizen, Uniekaas, golf en sinds kort tuinieren
Hekel aan: Afspraken niet nakomen
Levensdoel: De dingen die je aanpakt tot een succes maken
Wil nooit: De politiek in
Wil ooit: Ik ben wat ik wil nú aan het doen, anders zou het te laat zijn
Bijzondere website: www.beleefdebollenstreek.nl
Voor het laatst écht gelachen: Maandag 26 april tijdens het golfen met zes kerels
Laatste keer gehuild: Bij het overlijden van mijn vader, vijftien jaar geleden
Heeft spijt van: Ik heb geen spijt, enkel leermomenten: ik leer van gisteren
Huisdieren: Niet meer; we hadden Siamezen
Zou in een ander leven: Weer een Uniekaasmeneer willen wezen
Dieptepunt in het leven: Het ruimen van 250 varkens van mijn vader vanwege varkenspest. Al is dat niet te vergelijken met de ellende in Haïti
Heb mijn kinderen nooit verteld: Ik vertel hen alles