Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

29 mei 2010

Profiel


Naam: Cees Paardekooper
Geboorteplaats: Lisse
Geboortedatum: 22 mei 1952
Woonplaats: Sinds vier jaar in Rotterdam
Relatie: Getrouwd, een zoon en een dochter
Beroep: Organisatieadviseur
Houdt van: Geschiedenis
Hekel aan: Zeurende politici
Levensdoel: Geluk
Wil nooit: Meer ambtenaar worden
Wil ooit: Nog een mooi boek schrijven
Bijzondere website: www.wagenaarhoes.nl
Voor het laatst intens gelukkig: Toen ik met mijn vrouw en kinderen op de Maas voer
Laatste keer gehuild: Als ik een mooi kunstwerk zie
Heeft spijt van: Dat ik te lang gestudeerd heb
Huisdieren: Een hond en een kat: dat gaat prima samen
Zou in een ander leven: Architect worden
Dieptepunt in het leven: Heb ik niet echt gehad
Heb mijn ouders nooit verteld: Hoe fors ik een studentenactivist ben geweest