Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

21 december 2010

Wethouder ondersteunt lees en schrijfcursus

LISSE – Wethouder voor Onderwijs Bas Brekelmans (VVD) bezocht een lees- en schrijfgroep van het ROC ID-college op woensdag 8 december. De cursisten lieten hem zien op welke manier zij hun lezen en schrijven verbeterden. Ook vertelden zij dat hun zelfvertrouwen gegroeid was sinds zij op de cursus zitten.

Brekelmans vertelde desgevraagd: 'Ik was onder de indruk wat leren lezen en schrijven op latere leeftijd voor mensen betekent. Mensen krijgen veel meer zelfvertrouwen en durven zelf op veel meer zaken af te stappen. Ik wil volwassenen die moeite hebben met lezen en schrijven echt oproepen dit te gaan leren. Het ID-college kan mensen goed helpen, dat heb ik zelf gezien.' Voor meer informatie over een cursus: 0800 023 4444.