NOORDWIJK – De nieuwe directeur van Noordwijk Marketing, Tom van Dijk, is voor velen een volslagen onbekende naam. Daarom heeft het Witte Weekblad meer informatie gezocht over wie Van Dijk precies is en waar hij in het verleden actief voor is geweest.
Van Dijk begon zijn werk voor Noordwijk Marketing op 1 juni en tot die tijd was hij acht maanden lang interim projectleider bij Heritage Museums in Amsterdam / Cromhouthuizen. Hij heeft hier ongetwijfeld veel energie in gestoken, want hij kwam terug van een ‘sabattical’ periode van een half jaar waarin hij volgens eigen zeggen heeft gereisd, wat rust heeft gehad en veel geleerd heeft’.
Over zichzelf laat Van Dijk weten: ‘Ik heb hart voor de zakelijke dienstverlening. Mijn bewezen kracht zit vooral in het opzetten of vorm geven van een bedrijfsonderdeel, afdeling of project, in het motiveren en samenbrengen van mensen, in het uitzetten van een strategie, in het bereiken van doelstellingen.’ Hij houdt erg van koken en interesseert zich ook voor het ‘leven en werken in Portugal’.
Volslagen onbekend in Noordwijk is Van Dijk niet; deze meester in de rechten organiseerde vanaf 1989 twee jaar lang trainingen in De Baak. Hierna was hij zestien jaar lang actief bij Koninklijke Horeca Nederland. Onder meer als beleidsjurist, manager buitendienst en manager Ledenservice & Sales. In deze laatste functie heeft hij een reorganisatie doorgevoerd en is het aantal leden gegroeid van 14.000 naar 21.000.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home