Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

05 oktober 2012

Excuses aan burgemeester

OEGSTGEEST – Fractievoorzitter  Rob Braun (Transparant Oegstgeest) bood burgemeester Timmers deemoedig zijn excuses aan tijdens de gemeenteraadsvergadering. Hij had zich in het Witte Weekblad laatdunkend uitgelaten over de capaciteiten van de burgermoeder, maar vond bij nader inzien dat zijn mening toch te hard gesteld was. Het sierde Braun dat hij zich niet verstopte achter het veelgebruikte politieke excuus: ‘Dat heb ik niet gezegd’. Hij stelde over de opmerking dat de burgemeester meer moet kunnen dan alleen een bloemetje geven: ‘Ik zette heel zwart wit iets neer over de burgemeester. Ik kreeg thuis de wind van voren. Het is iets te zwart-wit gezegd. Het spijt me.’ Grootmoedig reageerde Timmers: ‘Excuses aanvaard.’