Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

23 januari 2015

‘Een beetje kortzichtig’

NOORDWIJK – De reactie van wethouder Barnhoorn op de kritiek van Jan Klinkenberg van de Vereniging van strandpaviljoenhouders, is niet goed gevallen. De wethouder liet weten dat Klinkenberg niet bij een overleg aanwezig was en impliceerde, dat Klinkenberg wellicht zijn eigen standpunten naar voren bracht.
Klinkenberg stelt hierover: ‘Dat is een beetje kortzichtig. Ik was er betreffende avond niet, omdat ik in het buitenland zat, waardoor ik juist helemaal niet op eigen initiatief inhoudelijk kon reageren. Door de collega’s is nadrukkelijk verzocht om een schriftelijke reactie richting college en raad. En aangezien ik de secretaris van onze vereniging ben, schrijf ik alle uitgaande brieven.’
Hij vervolgt: ‘Ik heb in een overleg met de collega’s te horen gekregen waar Barnhoorn het over gehad heeft en op welke kwesties we als vereniging zouden moeten reageren. Dit heb ik verwoord in een conceptbrief en deze conceptbrief is eerst naar de collega’s verstuurd, die vervolgens per mail te kennen gaven hier voor 100% achter te staan en dat de inhoud precies weergaf wat zij wilden delen met de gemeente.’