Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

08 maart 2016

Naam WAK verdwijnt

LISSE – De Week voor de Amateurkunsten (WAK) krijgt een nieuwe naam; 'Ik toon'. Ook vindt dit evenement niet meer in één week, maar gedurende een hele maand plaats. Dit jaar wordt de maand juni omgetoverd als kunstminnende maand. Commissielid Eric Waerts van de commissie Culturele Zaken lichtte maandag 7 maart toe: 'Ook in Lisse gaan we zaken opzetten tijdens deze maand. We zullen het vanwege de naamsbekendheid nog WAK blijven noemen, totdat 'Ik toon' meer is ingeburgerd. Wat we gaan doen, dat weet ik nog niet.'