Nieuwkoop > De
gemeente investeert een ton (100.000 euro), zodat Nieuwkoop 'ontdekt'
kan worden door toeristen en bedrijven. Met dat geld kan het 'Netwerk
Ontdek Nieuwkoop' (NON) opgezet worden, om het recreatie en toerisme
te versterken.
Plannen zijn er volop, zo
moet voor dat geld onder meer een pakkende slogan worden bedacht, in
de trant van: 'Er gaat niets boven Nieuwkoop', al heeft Groningen
deze slagzin al ingepikt. Daarnaast willen de ondernemers achter NON
wel eens weten, wie Nieuwkoop nu bezoekt, en wat de potentiële
bezoekers zijn. Ook moet er een 'Nieuwkoops Magazine' komen, die de
huidige recreatiekrant gaat vervangen. Ook de social media moeten een
bijdrage leveren, zodat er een 'buzz' kan komen over Nieuwkoop. De
NON wil graag het verhaal vertellen over Nieuwkoop als onderdeel van
de Oude Hollandse Waterlinie en hier evenementen omheen bouwen. Dat,
samen met een onder meer promotiefilmpje, moet deze gemeente een
onweerstaanbare aantrekkingskracht laten uitstralen. De gemeenteraad
is akkoord met het uitgeven van die 100.000 euro.
Joep Derksen
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home