Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

22 november 2006

Warmondse Postzegel Vereniging viert 45-jarig bestaan met tentoonstelling

Warmond - De Warmondse Postzegel Vereniging (WPV) bestaat dit jaar 45 jaar en ter ere van deze gelegenheid organiseerden de leden in Kunstcafé de Galerie een tentoonstelling van hun eigen werk. Voor de mooiste postzegelserie was een prijs weggelegd. Winnaar was de heer A. Janssens met zijn thematische verzameling over walvissen. “Jaren gelden wilde ik als klein onderdeel van mijn collectie alle postzegels over walvissen verzamelen”, informeerde de winnaar. “Ik dacht dat er maar enkele tientallen zegels over dit onderwerp te vinden waren. Ondertussen heb ik vele duizenden postzegels met afdrukken van walvissen verzameld.”
Voorzitter van de WPV, Otto Knottmerus, vertelt: “We proberen door deze tentoonstelling mensen te interesseren om hun hobby van postzegels te verzamelen met anderen te delen. Als mensen meer informatie willen hebben, kunnen ze contact opnemen met Jos Halman: 06 5167 8832.