Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 december 2006

Magnifiosi in problemen

Lisse – Vorige week werd bekend dat de financiële situatie van Magnifiosi penibel is, wat mede te wijten is door het sterk teruggelopen aantal jongeren dat het jongerencentrum bezoekt.
Tijdens de vergadering van de commissie Maatschappij en Financiën informeerde wethouder Adri de Roon de politici dat ‘het herstel van Magnifiosi moeilijker gaat dan ik had verwacht en gehoopt. Ik ben met verschillende partijen in gesprek en volgende maand is duidelijk wat voor soort stappen ik ga zetten met onder meer de jongerenwerker en Magnifiosi. Wel kan ik zeggen dat het bedrijfsresultaat van Magnifiosi slecht is.’

Na afloop van de vergadering informeerde De Roon dat dit ook ernstige consequenties kan hebben voor de drie jaar oude plannen om een gemeentelijke jongerenwebsite op te zetten. Magnifiosi zou deze website beheren, maar er is nog geen resultaat zichtbaar. De Roon: ‘De jongerenwebsite is nu al zo vaak uitgesteld, dat het lijkt te worden afgesteld.’