Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

04 september 2008

Tutti-A-Tavola stopt met Italiaanse activiteiten

VOORHOUT – Een van de meest bijzondere zaken in de Herenstraat, Tutti-A-Tavola Italiaanse delicatessenwinkel, zal eind februari 2009 stoppen met haar huidige activiteiten. Eigenaar Bert Pilaszek heeft afgelopen weekend een groot deel van zijn klanten al geïnformeerd.

Pilaszek: ‘Ik ben hier iedere dag bezig, waarbij ik met veel plezier kwaliteit en service breng. Deze zaak zou ik nog twintig jaar kunnen houden, maar er zijn nog veel uitdagingen die ik wil aangaan.”

Hij vervolgt: “Wees gerust: tot en met februari staat onze winkel bol van activiteiten: vanaf volgende week bijvoorbeeld is er een nieuwe tentoonstelling in onze zaak. Er is absoluut geen sprake van afbouwen, want we gaan op volle kracht door.” Pilaszek gaat echter niet achter de geraniums zitten: “Het ondernemerschap blijft jeuken en Voorhout zal na februari weer kennismaken met iets compleet nieuws. Wat dat is? Wacht maar af!”