Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

05 januari 2010

‘2010 begint chaotisch’

NOORDWIJK – ‘Het jaar 2010 levert mij een nieuw huis op: ik leef in de wetenschap dat ik over enkele dagen mijn handtekening kan zetten op een koopcontract voor een woning in De Hagen. Dit jaar gaan we op naar het slaan van de eerste paal en het bereiken van het hoogste punt’, zo laat Martijn Vosz weten.

‘Alles is in beweging: op mijn werk is er onzekerheid in verband met een aankomende reorganisatie, ik krijg een ander huis en mijn dochter van acht maanden leert dit jaar lopen. Nu overnacht ik twee weken in een hotel om een nieuw huis te kunnen bemachtigen, dus 2010 begint chaotisch. Maar het leidt wel naar iets moois.’
‘Wat het weer betreft, verwacht ik een mooie, lekkere zomer en ik denk dat koningin Beatrix dit jaar het stokje overgeeft. Dat zal ze op Koninginnedag bekend maken.’ Wat is uw grootste vrees voor 2010? ‘Nog niet eens het verliezen van mijn baan, want ik vind wel weer ergens anders emplooi. Maar mijn ouders worden langzamerhand krakende karretjes en ik maak me zorgen over hun gezondheid.’