Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

02 juni 2011

Seniorenraadsleden gaan door

LISSE – De leden van de Seniorenraad, Riet van Graven en Niek van Ginkel, blijven bij dit instituut betrokken. Dit maakten ze maandag 16 mei bekend. Van Graven liet echter wel weten dat ze twijfelde: ‘Ik heb me afgevraagd wat ik voor de Seniorenraad beteken. Ik twijfel daar sterk aan.’ Ze kreeg echter een stevig hart onder de riem geduwd van de voorzitter Berna van Amersfoort: ‘Jouw inbreng is dat je een zeer genuanceerd oordeel teweeg brengt.’ Deze woorden overtuigden Van Graven: ‘Dan teken ik bij.’ Nadat Van Ginkel aangaf ook te willen doorgaan, kregen beide leden een welverdiend applaus van de overige leden van de Seniorenraad.