Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

06 juli 2011

Ergerlijk cabaret

LISSE – De cabaretvoorstelling na afloop van de Wmo-conferentie op 20 juni zorgde voor veel kromme tenen. Tijdens de vergadering van de Seniorenraad op maandag 27 juni deed voorzitter Berna van Amersfoort hier een boekje over open.

Ze liet weten: ‘Na de gezamenlijke bijeenkomst werden de deelnemers in workshops verdeeld. Bij die workshops zaten leden van het cabaret die notulen hadden gemaakt en bij het cabaret zouden ze teruggrijpen naar wat er gezegd was. Dat was absoluut niet het geval: het was een zooitje onzin wat bij dat cabaret gepresenteerd werd.’ Een ander lid van de Seniorenraad kon het niet aanzien, zo vertelde Nico Valstar: ‘Ik heb me een half uur zitten ergeren en toen ben ik weg gegaan.’