Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

21 september 2011

Leegloop bij commissie

NOORDWIJK - Mevrouw Plug (VVD/JES) stelt haar plaats in de commissie ter beschikking, zo was al bekend. Echter, zij is niet de enige: Mevrouw Heus-van den Berg (Progressieve Combinatie) liet dinsdag 6 september weten: ‘Ik draag graag mijn steentje bij aan Noordwijk, maar de politieke arena is niet de beste plek waar ik dat kan gaan doen. Ik stel mijn plaats ter beschikking.’