Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

20 februari 2013

Bostelaar gaat voor leiderschap


LISSE – André Bostelaar heeft zich nadrukkelijk kandidaat gesteld als nieuwe fractievoorzitter van het CDA. Hij deed dit tijdens het bezoek van Hans Démoed, CDA-fractievoorzitter van Provinciale Staten en enkele andere Statenleden. Tijdens de koffie met cake maakte Bostelaar van zijn hart geen moordkuil. ‘Als het aan mij ligt, ben ik in 2014 fractievoorzitter. Voor minder doe ik het niet.’ De huidige fractievoorzitter, Joke Vermeulen, is met vakantie in Egypte en de plaatselijke bestuursleden toonden hun kaarten nog niet. Er volgde geen applaus als ondersteuning na Bostelaar’s aankondiging.