HILLEGOM – De gemeente moet meer aandacht besteden aan de directe en zorgvuldige communicatie met ondernemers en inwoners. Met name waar het gaat om de beantwoording van brieven, e-mails en telefoon.’ Deze kritiek uitten de partijen Hillegom Progressief, VVD, CDA, PvdA en Bloeiend Hillegom tijdens de gemeenteraadsvergadering van donderdag 7 februari.
De kritiek was een direct gevolg van de rampzalige uitslag van het ‘mystery guest’ onderzoek van de Kamer van Koophandel. Hillegom scoorde hierin het slechtst van alle Bollengemeenten op het vlak van beantwoording van e-mails en telefoontjes van ondernemers. In een motie riepen deze partijen het college op om deze punten zo snel mogelijk te verbeteren. Gemeenteraadslid De Jong (BBH): ‘Het is schrikken en bijna gênant te lezen dat de telefonische bereikbaarheid van de gemeente nog moet worden verbeterd. Je wordt vriendelijk te woord gestaan, maar het gaat nogal eens mis als je moet worden doorverbonden. Deze dienstverlening is niet op orde.’
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home