Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

13 november 2013

Blij met inspreekster

 
KAAG EN BRAASSEM – Eindelijk sprak de eerste ‘echte’ inwoner in bij een politieke bijeenkomst. Deze eer was maandag 28 oktober voor Marjan Bruijn, inwoonster van Kaag. Zij ging in op een oproep van fractievoorzitter Hans Nicolai (SVKB) om te vertellen over haar ervaringen met de gemeente.
Bruijn vertelde onder meer: ‘Ik kom regelmatig op het gemeentehuis. Als ik wat nodig heb, maak ik een afspraak en dan gaat het goed. Je zegt waarvoor je komt, zodat de medewerker alle informatie ter plekke heeft op het moment dat je er bent. Dat is fijn, want zo ben ik ook veel sneller thuis op Kaag.’ Voorzitter Petra van der Wereld was blij met de inwoonster die meedeed aan het politieke debat: ‘Dat is nou wat we willen. Mensen die zeggen wat ze vinden!’