Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

12 februari 2016

Foto-expositie over details van de natuur

HILLEGOM – In Het Raam is een bijzondere expositie aan de gang. Fotografe Ada Kors uit haar verwondering over alledaagse dingen op een beeldende wijze. Zelf vertelt ze hier over: 'Fotografie speelt een belangrijke rol in mijn leven. Het werkt bij exposities verslavend om met mensen in gesprek te gaan over mijn manier van en kijk op fotograferen. Het is zeer leuk en leerzaam om de reacties te horen.


Alle gemaakte foto's zijn puur en dus niet gefotoshopt. Kors voert alleen heel kleine bewerkingen uit, als het echt noodzakelijk is. Ze stelt: 'Het klein, steeds kleiner kijken, geeft mij een geheel nieuwe, andere kijk op natuur en mensen, een nieuwe dimensie. Landschappen zijn mooi, maar mij spreken de details erin, de spinnetjes, het micro gebeuren in de natuur, vooral aan.' De expositie kan nog tot 19 februari bezichtigd worden tijdens de openingstijden van Het Raam. Maandag t/m donderdag van 9.00 tot 12.00, en van 19.00 tot 22.00 uur.