Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 maart 2017

Politica exposeert kunstwerken

Nieuwkoop – De politica Nicolette Oosterhof-Heemskerk blijkt een begenadigd kunstenaar te zijn. Ze schildert nog maar sinds 2014 en nu al hangen enkele van haar werken op de afdeling Dermatologie in het Alrijne Ziekenhuis in Alphen aan den Rijn. Oosterhof gebruikt het schilderen als uitlaatklep, zo laat ze weten. ,,,Omdat mijn lijf om rust vroeg naast mijn werk in de zorg en het fractievoorzitterschap van CDA-Nieuwkoop. Zo creëer ik rustpunten in de week.'' De schilderijen met olieverf zijn te bezichtigen tot eind mei. Op 18 maart 2017 houdt het Alrijne Ziekenhuis een open dag.