Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

26 maart 2019

Vergaderen met baby


KAAG EN BRAASSEM - Het zwangerschapsverlof is voorbij en daarom nam gemeenteraadslid Sandra de Wagenaar (PRO) maandag 25 maart weer plaats in de raadszaal van de gemeente Kaag en Braassem. Maar niet alleen; ze neemt haar zoon Luca (11 weken) voortaan iedere keer mee. Ze licht toe: ,,Ik werk ook overdag en ik vind het gewoon fijn, dat hij dicht bij mij is.'' Voortaan zitten er dus niet 21, maar 22 mensen aan de politieke gemeenteraadstafel. De Wagenaar en Luca werden hartelijk verwelkomd door voorzitter en burgemeester Marina van der Velde: ,,Jong geleerd is oud gedaan!''