Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

19 februari 2021

Omwonenden geven niet thuis

Hillegom – De initiatiefnemer, die van Landgoed de Zuilen ‘de mooiste plek in Hillegom’ wil maken, vraagt de gemeenteraad om hulp.

Nadat hij zijn plannen voor de heropening van Landgoed de Zuilen had onthuld, kwam hier veel kritiek op van omwonenden. Het gemeentebestuur had deze man geadviseerd, om met de omwonenden persoonlijk in gesprek te gaan. Maar een huis aan huis afgeleverde brief leverde helemaal geen reacties op, zo krijgen de raadsleden te lezen.

De initiatiefnemer: ,,Blijkbaar zijn de buren alleen bereidt actie te ondernemen wanneer zij denken te kunnen klagen over De Zuilen. Ik kan dus tot nu alleen maar concluderen dat er geen enkele intentie bestaat om gemeenschappelijk grond te vinden naar een oplossing te zoeken. Ik vraag mij af wat de gemeenteraad van Hillegom hier verder in zou kunnen betekenen.’’