Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

20 november 2008

Pastoor viert zilveren priesterjubileum

VOORHOUT – Het Zilveren Priesterjubileum van Dr. C.T.M. van Vliet, pastoor van de St. Bartholomeusparochie was een groot feest voor alle aanwezigen. De kerk zat afgeladen vol met parochianen, die getuige waren van een gedenkwaardige mis met de concelebranten Emeritus pastoor Dr. C.J.Th. van Bockxmeer, Emeritus pastoor J.G.J. Straathof, Pastoor Dr. H.C. Flohr, Pastor Drs. J.H.M. Moons en Pastoraal werker H.G. de Groot.

Ook het Parochiekoor en het Kinderkoor lieten zich van hun zuiverste kant horen en de pastoor ontving een prachtig boek van de kinderen van de Kindernevendienst, met een complete collage aan gelukswensen en tekeningen. De dienst zelf droeg bij aan het besef van de parochianen dat ieder geboren is met talenten en dat het goed is om je talenten te gebruiken. Na de kerk gingen alle aanwezigen naar de kroeg: in hotel restaurant café Boerhaave werd Pastoor Van Vliet van harte gefeliciteerd met de prachtige mijlpaal die hij heeft bereikt.
Van Vliet zelf zei: “Het was vandaag heel bijzonder en ik ben blij dat alle groepen met wie ik me verbonden voel er vandaag ook waren: mijn familieleden en vrienden, de parochianen van deze kerk, de vertegenwoordigers van de verschillende opleidingen waar ik les geef en de burgemeester van Teylingen, samen met de vertegenwoordigers van de verenigingen en de rk scholen van Voorhout.”