Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

05 januari 2010

‘We moeten meer positief denken’

NOORDWIJK – ‘2010 wordt een fantastisch jaar!’ Annet Maarse is ervan overtuigd dat we het komende jaar alle ellende achter ons kunnen laten. ‘We gaan dit jaar oude ideeën uit de doos halen en er is geen recessie meer. We gaan gewoon rechtuit. Ik heb geen grootste angst; die heb ik opzij gezet. Ik wil hoopvol leven en niet leven uit angst.’

‘Tegenover iedere verwachting staat teleurstelling, maar ik ben ervan overtuigd dat alles goed komt. We moeten meer positief denken, dat zijn we ook verplicht aan onze kinderen. Want onze houding tegenover het leven brengen we over op hen. Dit jaar wil ik alles wat fout en erg is laten varen. Ik wil veel buiten zijn, genieten van en bezig zijn met de mensen in mijn omgeving. Dus ga ik minder voor de tv zitten en wil ik anderen helpen. Bijvoorbeeld door lekker voor hen te koken. Niet omdat het moet, maar omdat ik het zelf wil doen.’