Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

16 april 2010

Profiel

Naam: Heleen Duivenvoorde
Geboorteplaats: Noordwijkerhout
Geboortedatum: 4.3.‘76
Woonplaats: Noordwijkerhout
Relatie: Ja, een vriend
Beroep: Directeur van golfbaan Tespelduyn
Houdt van: Gezelligheid, lang tafelen en koken
Hekel aan: Mensen die niet luisteren
Levensdoel: Later als ik oud ben niet hoeven zeggen: ‘Had ik maar…’
Wil nooit: In de clinch met mijn familie liggen
Wil ooit: dat Noordwijkerhout bekend wordt als een toeristische trekpleister
Bijzondere website: Google earth
Voor het laatst écht gelachen: Tijdens een avond met vrienden: ik lach vaak
Heeft spijt van: Mijn laatste parachutesprong waarbij ik mijn rug brak
Zou in een ander leven: Kampioen wakeboarden willen zijn
Dieptepunt in het leven: Dat allebei mijn ouders op dezelfde dag de dood in de ogen hebben gekeken
Heb mijn neefjes en nichtjes nooit verteld: Het is niet mijn taak om over de bloemetjes en bijtjes te praten