Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

18 januari 2013

Cees Verburg kondigt afscheid aan

LISSE – Fractievoorzitter Cees Verburg (D66) stopt volgend jaar met zijn politieke activiteiten. Na vijf raadsperiodes vindt hij het mooi geweest en mogen anderen het werk overnemen. Hij laat dan ook weten geen ambities (meer) te hebben voor de Tweede Kamer of de Provincie: ‘Ik heb wel eens nagedacht of ik me wil inzetten voor de Provinciale Staten, maar dat heb ik achter me gelaten. Het gaat mij om de belangen van de Bollenstreek.’ Wie de nieuwe fractievoorzitter wordt, is nog niet bekend. De partij is op dit moment bezig gesprekken te voeren met kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014.