Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

26 februari 2014

Veel gezwets en weinig wol

OEGSTGEEST – Het publiek was niet razend enthousiast over het eerste politieke debat. Marja de Zwart vond dat ze niets wijzerwas geworden. ‘Wat die politici als introductie vertelden, was geklets. Verder waren er veel algemene opmerkingen. Die VVD-er (Tönjann) vond ik het beste uit de verf komen vanavond. Die anderen vond ik meer zwetsen.
Frank Molster stelde: ‘Er zaten een paar goede dingen bij van de politici. D66 wil een ecoterrein op gaan bouwen. Toch merkte ik dat veel politici blijven hangen in niet concrete voorbeelden. Zo zei Simon Vogel (LO): ‘We gaan voor 100%’, maar wat betekent dat nou? Heel veel verschil tussen partijen zie je niet. Allemaal willen ze groen en duurzaam zijn. Echt goede ideeën heb ik nietgehoord. Over vier jaar wil ik wel zien wat ze gepresteerd hebben. Daar wil ik ze op afrekenen. Niet op deze mooie praatjes.’