Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

13 september 2016

Diefstal letters Proeverij

LISSE – Bijna alle letters van de Proeverij, die de gevel sierden, zijn dit weekend gesloopt en gestolen. Alleen de letters 'VRIJ' resteren slechts. De roof zorgt voor grote ophef in het dorp. Zo liet een lid van de seniorenraad weten: 'Ik ben zo kwaad. Als ik weet wie het gedaan heeft, sla ik 'm onmiddellijk in elkaar.' Een van de letters is weer terug gevonden bij het treinstation in Sassenheim. Maar veel letters zijn nog zoek.