Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 februari 2018

,,City manager is zijn geld dubbel en dwars waard''


Teylingen – Wethouder Bas Brekelmans (VVD) blijkt zeer tevreden te zijn over al het werk, dat John van der Tol in zijn functie als city manager uitvoert. ,,Iedere maand praat ik met hem bij en dan krijgen we veel informatie over wat er gaande is in Teylingen. Hij is onze ogen en oren in de gemeente.''

Wat is de meerwaarde van John van der Tol als city manager voor Teylingen? ,,Voor wat we als gemeente betalen, krijgen we van John heel veel informatie terug over zaken die we anders nooit zouden horen. Hij praat met de mensen, doet onderzoek voor ons, peilt de meningen. Mensen kunnen via hem de weg naar ons als gemeentebestuur vinden. Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.'' Het afgelopen jaar heeft Van der Tol onder meer onderzoeken uitgevoerd naar de kermis en hij speelde een bemiddelende rol met de Voorhoutse ondernemers over hoe het in de toekomst verder moet met het winkelcentrum. Bovendien is hij aanjager geweest van het Keurmerk Veilig Ondernemen in Sassenheim. Binnenkort zet hij dit KVO-keurmerk ook op in Warmond. Brekelmans: ,,Ik kan nog heel lang doorgaan, maar wil hem niet te kort doen, want het is een hele lijst geworden.''

De wethouder besluit: ,,Voor John en het city management is het van belang, dat we een plan maken voor wat we doen als het contract op 1 oktober 2018 er op zit. Wat mij betreft gaan we door met John. Ik ben blij dat van de CDA-raadsleden hier ook heel veel bijval voor was.''