Dé lokale en regionale nieuwssite

Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Ook zijn ruim 70 boeken van mij gepubliceerd. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 mei 2024

Als twee druppels water

                                                             Evelien (38) van den Berg

Wat zijn jouw favoriete hobby’s en interesses?

Ik vind het heerlijk om boeken te lezen en te Netflixen, maar ook om naar het strand gaan.

Hoe omschrijf jij jezelf in drie woorden?

Extravert, een flapuit en gezellig

Wat is het meest gedenkwaardige moment, dat jullie samen hebben meegemaakt?

De geboorte van Keet!

Wat zijn jouw toekomstplannen?

Voor nu is een jong gezin hebben en werken  in de bovenbouw genoeg. Wat de toekomst brengt, zien we wel.

Lievelingseten

Sushi!

Hoe reageer je op stressvolle situaties?

Dan ga ik van in de ‘Schiet op!’-modus! Bijvoorbeeld, als we ’s morgens ergens op tijd moeten komen.

Waar draait het om in het leven?

Als je niets aardigs kunt zeggen, houd dan maar je mond. Dat zeg ik ook minstens eens per week in de klas. Wanneer mensen behulpzaam zijn en naar elkaar omkijken, wordt het leven gemakkelijker voor ons allemaal.

Modevoorkeuren

Ik ben redelijk casual gekleed, maar draag ook rokken boven mijn Dr Martins of m’n All Stars.

Weekendrituelen

Graag maak ik een strandwandeling of loop ik door het bos.

Favoriete muziek

Ik houd vooral van de oudere rockmuziek, zoals Guns ’n Roses, maar ook metalmuziek, zoals Metallica. Daarnaast luister ik veel naar discomuziek uit de jaren ’70 en ’80.

Wat vind je zelf, waar je beter in bent dan de ander?

Keet kan soms beren en wolven op de weg zien; ik ben er meer in beoefend: je moet gewoon aan iets beginnen.