Dé lokale en regionale nieuwssite

Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Ook zijn ruim 70 boeken van mij gepubliceerd. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 mei 2024

Als twee druppels water

Arjo Haasnoot (55):

Favoriete film / boek:

Ik houd van action sci-fi; er mag wat gebeuren. Geen horror; dat vind ik overdreven en dat moet ik ’s avonds ook niet gaan kijken. Ik ben meer van de Star Trek; dat is van mijn generatie. Ik ben geen lezer, met uitzondering van werkgerelateerde boeken over communicatie.

Modevoorkeur:

Ik ben geen pakmens en draag spijkerbroeken. Ik heb niet eens een pak: alleen mijn trouwpak. De jasjes die ik heb, trek ik nooit aan. Het liefst zit ik thuis lekker slobberig op de bank.

 

Karaktereigenschappen in drie woorden:

 

Rustig, nieuwsgierig en ik ben anders sociaal. Wesley is meer van de knuffel. Het van de knuffel heb ik moeten leren van mijn zoon.

 

Fijnste gezamenlijke beleving:

 

Wat ik heel leuk vind is als we dingen samendoen. Nog vrij recent ging Wesley samenwonen met Jaisy. Het is zo fijn dat je samen aan het klussen bent in het huisje van je zoon. Je ziet hem een beetje klungelen; dat vond ik geweldig. Dat gestuntel heb ik ook gezien bij mezelf, toen Nancy en ik samen gingen wonen.

 

Hobby/Passie:

 

Voetbal; dat heb ik vroeger altijd zelf gedaan bij Rijnsburgse Boys. Ik ben fan van SJC; daar kom ik altijd om naar mijn zoons te kijken. Landelijk ben ik voor Ajax. Daarnaast doe ik aan fitness en hardlopen om mijn hoofd lekker leeg te maken.

 

Wat vind je zelf, waar je beter in bent dan de ander?

Ik heb wel iets meer geduld dan Wesley. Als vader was het altijd al een eigenschap van me om rustig te blijven. Daar hoef ik geen moeite voor te doen.


Wesley Haasnoot (23):

Favoriete film / boek:

 

Star Wars is de leukste filmreeks die ik heb gezien. Ik lees geen boeken. Ik houd wel van biografieën over sporters, maar wil dat kijken en beluisteren.

 

Modevoorkeur:

 

Het coltruitje dragen we wel allebei. Maar met broeken ga ik iets sneller met de tijd mee dan mijn vader.


Karaktereigenschappen in drie woorden:

Sociaal, vriendelijk en zorgzaam.

Fijnste gezamenlijke beleving:

Een vakantie naar Alicante met z’n mijn ouders, broers en aanhang. Als je zo op een oudere leeftijd bent, vind je het ook fijner om samen spelletjes te doen of ergens naar toe te gaan. Vroeger was ik veel meer van het alleen bezig zijn op vakantie en zonder je ouders te gaan zwemmen. Dat we nu meer dingen samendoen, versterkt de band.

 

Hobby/Passie:

Ik voetbal bij SJC. Landelijk ben ik ook voor Ajax. Daarnaast ga ik naar de sportschool. Ook spreek ik veel met vrienden af en doe ik leuke dingen met mijn vriendin.

Wat vind je zelf, waar je beter in bent dan de ander?

In multitasken. Arjo is vooral een dromer. Dan zit je samen op de bank en wordt er van alles gezegd. Vijf minuten later stelt hij dan een vraag waar wij het net tien minuten over hebben gehad.