Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

19 februari 2010

Profiel

Naam: Arie Dwarswaard
Geboorteplaats: 18 mei 1962
Geboortedatum: Anna Palowna
Woonplaats: Voorhout
Relatie: Ja. Getrouwd met Annette, twee kinderen: Marieke en Rianne
Houdt van: De natuur
Hekel aan: Mensen die hun afspraken niet nakomen
Levensdoel: Ik pinkel er wat op los. Er is meer dan werken
Wil nooit: Carnaval vieren
Wil ooit: Met gezin naar Noorwegen
Bijzondere website:
www.pcnijssen.nl
Voor het laatst écht gelachen: Een dag zonder lach is een verloren dag
Laatste keer gehuild: Drie jaar geleden toen mijn zwager op 43-jarige leeftijd overleed
Heeft spijt van: Alle besluiten
Huisdieren: Nee, Annette is hartstikke allergisch
Zou in een ander leven: In een museum werken
Dieptepunt in het leven: Ik kan gelukkig geen dieptepunt bedenken
Heb mijn kinderen nooit verteld: Ik ben een verteller en draag het besef van mijn verleden met me mee. Als mensen geheimen met zich meesjouwen, krijgen ze daar alleen maar last van