Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 oktober 2010

Profiel

Naam:Bold Jan de Jong
Geboorteplaats: De Zilk
Geboortedatum: 13.3.‘59
Woonplaats: Noordwijkerhout
Relatie: Getrouwd
Kinderen: Een dochter en twee zonen
Beroep: Ondernemer
Houdt van: Sport en me met dingen bemoeien
Hekel aan: Onoprechtheid
Levensdoel: Dat mensen na mijn overlijden zeggen: “Die De Jong heeft echt wat gepresteerd in z’n leven”
Politiek is: Een slangenkuil, maar wel noodzakelijk
Wil nooit: Opgeven
Wil ooit: Stoppen met mijn bestuurlijke en politieke werk, erop terugkijken en niet het gevoel krijgen dat ik overbodig ben geweest
Bijzondere website: Ik heb niets met social networking
Voor het laatst intens gelukkig: Afgelopen week bij de viering van het 50-jarig huwelijk van mijn schoonouders
Laatste keer gehuild: Niet bij het afscheid van het CDA, al doet het me wel pijn
Heeft spijt van: Dat ik vanochtend langs de lijn iets lelijks zei tegen de assistent-scheidsrechter tijdens de voetbalwedstrijd van mijn zoon
Huisdieren: Nee
Zou in een ander leven: Als mijn vader slager was geweest, dan was ik dat ook geworden
Dieptepunt in het leven: Het verschrikkelijk plotselinge overlijden van mijn vader en moeder
Heb mijn ouders nooit verteld: Ik heb hen in stilte verweten dat ik in mijn jeugd nooit mocht voetballen, terwijl ik zo’n voetballiefhebber was.