Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

14 april 2016

Schoonderwoerd ontkent betrokkenheid

KAAG EN BRAASSEM – Wethouder Floris Schoonderwoerd ontkent dat hij gesprekken heeft gevoerd over de opvolger van de afgetreden wethouder Harry van Schooten (SVKB). 'Ik heb ook geen kandidaten geselecteerd. Het enige wat ik heb gedaan is, na het bekend maken van het aftreden van Harry van Schooten, dat ik op zijn verzoek de fractievoorzitters heb benaderd en een verkennende ronde heb gedaan om in kaart te brengen welke proces de partijen zouden willen doorlopen om vanuit de ontstane situatie naar een oplossing te komen. Aan de hand van die vier gesprekken heb ik een procesvoorstel gemaakt, welke ik ter bespreking aan de fractievoorzitters heb aangeboden. Ik ben zelfs niet bij die bespreking daarvan geweest, laat staan bij het vervolg.'