Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

04 oktober 2018

Oudgediende nieuw in raad


Nieuwkoop – Gemeenteraadslid Quinten van Dobben (VVD) stopt met zijn werk, zo liet hij donderdag weten. Hij heeft het simpelweg te druk. Niet alleen met zijn gezin, maar ook omdat hij een half jaar geleden een bedrijf overgenomen heeft. ,,Dat zijn heel veel ballen in de lucht. Het werk voor de gemeenteraad er bij, trek ik niet.'' Van Dobben vertrekt ,,met pijn in het hart.'' Wel wil hij fractie-assistent blijven. Zijn opvolger in de raad wordt oudgediende Donja Kooman: ,,Dit wordt voor mij de laatste periode; dan heb ik twintig jaar in de raad gezeten.'' Fractievoorzitter Tom de Kleer (VVD) dankte Van Dobben voor zijn werk.