Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

19 april 2007

Leo van den Ende schroeft tempo op

Voorhout – De schilder Leo van den Ende blijft het hele jaar door schilderen aan zijn Panorama, zo maakte Herman van Amsterdam bekend. “Eerder had Van den Ende gezegd dat hij in 2010 klaar zou zijn, maar hij vindt dat toch nog een eind weg.”
Hij vertelde me: “Alles wat ik kan doen, doe ik nu vast, zodat ik wellicht sneller mijn levenswerk kan voltooien. Als ik daarna nog voel dat ik inspiratie heb, kan ik wellicht nog extra landschappen schilderen.” Panorama Tulipland plaatst extra doeken, zodat de schilder een lange tijd vooruit kan.