“Er is iets niet goed gegaan met Revu-test”
NOORDWIJK – De Branding Beach Club heeft de Revu-top 25 behaald voor de verkiezing van “Leukste strandtent van Nederland”. De lezers van dit tijdschrift gaven punten gebaseerd op imago, eten en drinken, feestjes en bereikbaarheid. Met een score van 6,1 bereikte dit strandpaviljoen de 24ste plek, maar was wel de enige Noordwijkse uitbater die tot deze top-25 was doorgedrongen. De winnaar van de competitie is Strandclub WIJ in Scheveningen.
Eigenaar Jan van den Berg is in ieder geval zeer vereerd met deze positie. Hij had nog niets vernomen van de uitslag, maar horende dat de Branding Beach Club de top 25 had bereikt, zei hij: “Dat is heel leuk.” Over het geheim van hun succesvolle concept: “Wellicht komt dit door de muziek die wij hier draaien. Overdag is het wat rustigere muziek om je heerlijk bij te ontspannen, terwijl het er ’s avonds juist wat steviger aan toe gaat. Ook wat uitstraling betreft zijn we wellicht wat hipper dan het doorsnee strandpaviljoen.” Wat wil Van den Berg doen om volgend jaar een nog hogere positie te bereiken? “We willen heel graag een vergunning krijgen voor een jaarrond exploitatie. Hiervoor hebben we de aanvraag al ingediend.”
Wat wil het zeggen dat slechts één Noordwijks strandpaviljoen de top-25 haalt? Wethouder Leendert de Lange weet het antwoord hierop wel: “Er is iets niet goed gegaan met die test, want de kwaliteit die hier geboden wordt is gewoon goed. We hebben leidende paviljoens wat kwaliteit en aanbod betreft en ik ben heel benieuwd naar de voorwaarden waaraan de ‘leukste strandtent van Nederland’ moet voldoen. Wij in Noordwijk kiezen in ieder geval voor onze eigen sfeer en niet voor bijvoorbeeld massale housefeesten. Laat de mensen van Revu volgend jaar maar terugkomen en dan leiden we ze persoonlijk rond.”
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home