Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

14 februari 2017

Vertrouwen verdwenen

KAAG EN BRAASSEM > ,,Floris Schoonderwoerd (wethouder, red.) kan heel goed lullen, maar ik heb de woorden liever op papier.'' Met deze woorden maakte fractievoorzitter Petra van der Wereld (SVKB) maandag 13 februari duidelijk, dat ze de wethouder net zo ver vertrouwd, als dat ze hem ziet.


Van der Wereld deed deze uitspraak tijdens de fractievergadering van haar partij. Ze lichtte haar uitspraak toe: ,,Als we het (de uitspraak, red.) niet op papier hebben, dan weet je niet niet waar je aan toe bent. Dan weten mensen niet wat hun rechten zijn.'' Wethouder Floris Schoonderwoerd (PRO) reageert: ,,Ik vat het als een compliment op, dat ik goed kan lullen. Ik doe mijn best om uit te leggen wat we aan het doen zijn.''